
چک لیست وفادار سازی مشتریان
- توسط علی ابوالحسنی
- دوشنبه 8 آبان 1402
اگر چرایی وفادار سازی مشتریان را بدانید اقدامات آن را نیز با کیفیت انجام خواهید داد، مطمئنا بعد از گذشت چند ماه از اجرای سیاست های وفادارسازی تحول بزرگ در کسب و کارتون رخ خواهد داد. در زیر یک چک لیست از کارهایی که باید انجام بدید تا مشتریتان به شما وفادار بمانند آمده است:
۱.برای زمان مشتری تون احترام قائل شوید.
۲.پول مشتری رو پول خودتون بدونید و در حفظ پول و بدست آوردن بیشترین منفعت برای مشتری بکوشید.
۳.مشتری نوازی را توسعه دهید.
۴.از مشتری بپرسید چطور راحتتر است از شما خرید کند؟
۵.دلیلی به مشتری بدهید که از کنار شما بودن به خودش و خریدش افتخار کند. (برندینگ)
۶.آنها را وارد قبیله ی خودتون کنید(باشگاه مشتریان) و خدمات خاص به هم قبیله ایها بدهید.
۷.کاری کنید که بدانند برای آنها احترام ویژه ای قائل هستید (تکنیک دوست قدیمی در فروش)
۹.به آنها کمک کنید تمایز توجه شما ، بین آنها و مشتریان دیگر را متوجه شوند.
۱۰.کمپین هایی خاص برای مشتریان وفادار خود برپا کنید که دیگر مشتریان معمولی شما دوست داشته باشند تبدیل شوند به مشتریان خاص و وفادار شما.
دو عامل مهم برای افزایش همیشگی یک کسب و کار:
توسعه ی برند
وفادار سازی مشتریان
اگر هر روز این مسیر را طی کنید ، بزودی تعداد خیلی زیاد از مشتریان وفادار که حاضرند شما را به دیگران معرفی کنند و برای شما مشتریان جدید بیاورند به شما افزوده خواهند شد.
جهت دریافت مشاوره ی کسب و کار، فرم درخواست مشاوره را پر کنید .