رویداد

  • خانه
  • چهارمین کارگاه متقاعد سازی حرفه ای

چهارمین کارگاه متقاعد سازی حرفه ای

چهارمین کارگاه متقاعد سازی حرفه ای

لطفا به چند سوال زیر فکر کنید ؟

  • حدودا چند مشتری در روز و یا در ماه از دست میدهید؟
  • دلایل از دست دادن مشتریان شما چه بوده است؟
  • اگر چه میکردید و یا چه می گفتید فروش انجام می شد؟
  • علت آخرین خریدی که میخواستید از یک فروشگاه انجام دهید ولی آن خرید انجام نشد چه بود؟


پاسخ به همه سوالات فوق را در این کارگاه بدست خواهید آورد؟


متقاعد سازی در ذهن خیلی آدمها معنی دروغ و فریب را می‌دهد، اما این اصل همیشه پابرجاست که هیچ کسب و کار موفقی در حال حاضر نداریم که پایه و اساس آن بر مبنای دروغ بنا شده باشد مگر اینکه بصورت مقطعی به موفقیت رسیده باشد.


 شاید باید تعریف متقاعد سازی را اصلاح کنیم:

متقاعد سازی یعنی کاری که میخواهیم دیگران برای ما انجام دهند تا ما به اهدافمان برسیم.این خلاصه ترین تعریف از متقاعد سازی بود!

*مطالب این دوره از کتاب در حال نگارش "اصول طلایی متقاعد سازی " علی ابوالحسنی می باشد.


 *این کارگاه ضمانت عودت وجه دارد. اگر به هردلیل بعد از کارگاه احساس کردید که موارد مطرح شده برایتان مفید نبود، بدون هیچ قید و شرطی وجه پرداختی شما عودت داده می شود.


مختصری از کارگاه:


اصل ساده سازی:

اگر میخواهید راحت تر آدم ها را متقاعد کنید ، مسیر را برای آن ها هموار سازید و بار فکری را از روی دوشش بردارید.


مردم دوست ندارند چیزی به آنها بفروشید!

مردم دوست ندارند به آنها جنس بفروشید، ولی مردم عاشق خرید هستند! آیا این تناقض است؟ خیر. نوع بیان بعضی کلمات یا جملات بار معنایی خاصی دارد. برای مثال به دو جمله ی زیر دقت کنید:

  • من میخواهم کتابم را به شما بفروشم.
  • پیشنهاد می کنم این کتاب را برای خود تهیه کنید.

جمله اول حس سو استفاده را منقل میکند و همه از اینکه خنگ فرض شوند و مورد سو استفاده قرار بگیرند بیزارند.


اصل سود رسانی:

بجای اینکه به سود خودتان فکر کنید تمرکزتان را بگذارید روی سود مخاطب. به او نشان دهید که اگر از محصول و یا خدمت شما استفاده کند چه تاثیری بر بهبودی زندگی اش می گذارد. به این صورت تصویر ذهنی او به سمتی می رود که این خرید برایش منفعت دارد و سریعتر از قبل متقاعد می گردد که خرید را انجام دهد.




قسمت های جذابتر و کاربردی تری هم داریم که توی کارگاه به آن می پردازیم.



اسپانسر این دوره:

عینک نگاه: کیانپارس نبش خیابان سه شرقی.

مدیریت: رضا بحرینی نژاد

وب سایت:negahahvaz.ir

پیج اینستاگرام:negah.ahvaz

تلفن تماس:09163021168

تیزر اسپانسر





این دوره مناسب چه افرادیست؟

به طور کلی متقاعد سازی را هر کس در هر زمینه ی شغلی نیاز است بداند. حتی افرادی که شاغل نیستند! اما تمرکز این کارگاه بر روی افراد زیر است:

  • فروشندگان
  • مدیران فروش
  • مدیران عالی کسب و کار
  • بازاریابان
  • ...


دستاورد این دوره:

  • افزایش مهارت فروش حرفه ای
  • شبکه سازی با افراد حاضر در ورکشاپ


مکان برگزاری :

اهواز، کیانپارس، نبش خیابان یک شرقی مجتمع مدنیان

زمان:

پنجشنبه، ۲۲ دی ماه ساعت 14 به مدت ۳ ساعت

به دلیل محدودیت ظرفیت اولویت پذیریش با افرادیست که سریعتر ثبت نام کنند.


درصورتی که تمایل دارید مبلغ را بصورت کارت به کارت انتقال دهید، لطفا:

  1. شماره کارت   6104337644173500 ، بانک ملت بنام علی ابوالحسنی 
  2. مبلغ   990،000 تومان
  3. عکس فیش واریزی بهمراه نام شرکت کنندگان را در واتساپ به شماره 09166366929 ارسال نمایید.

ثبت نام به پایان رسیده است


آموزش های مرتبط

ششمین کارگاه متقاعد سازی حرفه ای RAPID
رویداد

ششمین کارگاه متقاعد سازی حرفه ای RAPID

دنیایی جدید از مشتریان منتظر شما هستند.

کارگاه دومینو - تحول در کسب و کار
رویداد

کارگاه دومینو - تحول در کسب و کار

9 ساعت آموزش کاربردی فروش

دهمین سمینار دومینو
رویداد

دهمین سمینار دومینو

آموزش کاربردی فروش

پنجمین کارگاه متقاعد سازی حرفه ای RAPID
رویداد

پنجمین کارگاه متقاعد سازی حرفه ای RAPID

دنیایی جدید از مشتریان منتظر شما هستند.

کارگاه دومینو - تحول در کسب و کار
رویداد

کارگاه دومینو - تحول در کسب و کار

9 ساعت آموزش کاربردی فروش

نهمین سیمنار دومینو - اهواز
رویداد

نهمین سیمنار دومینو - اهواز

دومینو، تحول در کسب و کار