اولین کارگاه ارتباط موثر در فروش

مردم حتی حاضرند یک جنس نامرغوب را از یک فروشنده دارای روابط عالی خریداری کنند. ارتباطات خوب بر وفاداری مشتریان و تکرار خرید میافزاید و این به معنای سود بیشتر است.
مشتریان در فکر خرید جدیدترین محصولات نیستند، بلکه در پی یک مشاور قابلاعتمادند.
- آیا میدانید ترس ارتباط گرفتن با چه آدم هایی را دارید؟
- آیا میدانید ترس شما فقط یک وضعیت ذهنی و درونی شماست؟
- آیا میدانید راه حل ارتباط موثر برقرار کردن با آدم ها از شما شروع میشه؟
- آیا میدانید راه تداوم ارتباط بین دیگران با شما با تکنیک های بسیار آسان قابل انجام است؟
- آیا میخواهید بهتر از قبل با مشتریان ارتباط برقرار کنید؟
- آیا میدانید که میتوانید راحتتر از قبل از مشتری و یا مخاطب خود بله بگیرید؟
- آیا میدانستید خیلی از فروشنده ها و همکاران شما این تکنیک ها را بلد نیستند؟
- آیا می دانستید دانش فروش بر پایه ارتباط موثر برقرار است.
برای اینکه بتوانیم با مشتری ارتباط موثری را برقرار کنیم در ابتدا نیاز است ترس های ارتباط گیری خود را شناسایی کنیم و نیز بعد از آن بتوانیم راههای تاثیر گذاری روی دیگران را بدست آوریم.
جامعه مخاطب:
- مدیران فروش
- فروشندگان
- بازاریابان
در این دوره به صورت کارگاهی و عملیاتی بهمراه بازی و تمرین (Deep Learning) آموزش داده می شود.
تاریخ های برگزاری:
جلسه اول) پنجشنبه 1 دی ساعت 2 الی 5
جلسه پشتیبانی ) 2 ساعت ، متعاقبا اعلام می گردد.
مجموعا 5 ساعت.
محل برگزاری: اهواز، کیانپارس خیابان یک شرقی، مجتمع مدنیان
*این سمینار ضمانت عودت وجه دارد. اگر به هردلیل بعد از سمینار احساس کردید که موارد مطرح شده برایتان مفید نبود، بدون هیچ قید و شرطی وجه پرداختی شما عودت داده می شود.*
جهت هرگونه سوال از طریق واتساپ زیر در تماس باشید:
09166366929
ظرفیت سمینار محدود است و اولویت با افرادیست که سریعتر ثبت نام خود را انجام داده باشند.
درصورتی که تمایل دارید مبلغ را بصورت کارت به کارت انتقال دهید، لطفا:
- شماره کارت 6104337644173500 ، بانک ملت بنام علی ابوالحسنی
- مبلغ 490،000 تومان
- عکس فیش واریزی بهمراه نام شرکت کنندگان را در واتساپ به شماره 09166366929 ارسال نمایید.
در صورتی مدیر مجموعه هستید و قصد ثبت نام پرسنل خود را در این دوره دارید، لطفا با شماره واتساپ اعلام شده و یا شماره تماس 06133912830 تماس بگیرید تا شرایط شرکت به شما اعلام شود.